Статті
Кафедра практичної психології та психотерапії
- Деталі
- Перегляди: 16706
- Кафедра практичної психології та психотерапії
- Співробітники
- Пов`якель Надія Іванівна
- Бушуєва Тетяна Володимирівна
- Зайчикова Тетяна Вікторівна
- Макарчук Наталія Олексіївна
- Розова Тетяна Миколаївна
- Омельченко Яніна Миколаївна
- Скляренко Оксана Миколаївна
- Федоренко Алла Федорівна
- Ханецька Тетяна Іванівна
- Сідун Оксана Юріївна
- Рябкіна Олена Костянтинівна
- Усі сторінки
Виконуюча обов’язки доцента
СКЛЯРЕНКО ОКСАНА МИКОЛАЇВНА
кандидат психологічних наук
Закінчила НПУ ім. М.П.Драгоманова, стаціонар, спеціальність «Практична психологія», диплом спеціаліста з відзнакою. У 2005 р. захистила кандидатську дисертацію зі спеціалізації 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія на тему «Психологічні детермінанти та психокорекція шкільних страхів молодших школярів».
Додаткова освіта: Університет менеджменту освіти АПНУ Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти, кваліфікація «Психологічна та педагогічна допомога в умовах глобалізації та євроінтеграції: екофасилітативний підхід».
З 2006р. НПУ ім. М.П.Драгоманова, Інститут педагогіки та психології, кафедра практичної психології, старший викладач.
Здійснювала роботу за науковим напрямом: «Зміст, форми та методи фахової підготовки психологів», проблемою: «Приведення змісту підготовки студентів у відповідності із галузевими стандартами», темою: «Зміст та технології практичної психології у професійній підготовці психологів та практичних психологів в умовах МРС». Працювала над дослідженням наукових тем: «Особливості впровадження просвітницьких програм у процес підготовки майбутніх практичних психологів», метою якої є дослідження особливостей адаптації студентів до умов навчання у вищому навчальному закладі, попередження розвитку дезадаптації, просвіта студентів-першокурсників щодо особливостей адаптаційного періоду та подолання розладу пристосування. «Особливості розвитку та становлення професійного Я-образу у студентів-психологів та студентів, що навчаються за подвійними спеціальностями», метою якої є дослідження особливостей професійного становлення студентів в умовах вузівської підготовки.
Розробила та впровадила у навчальний процес типові та робочі програми з наступних дисциплін: «Основи дитячої психотерапії»; «Патопсихологія»; «Спеціальна психологія»; «Сучасні напрями зарубіжної психології»; «Основи психотерапії».
Розробила комплекс тематичних рекомендацій із самостійної роботи студентів за дисциплінами «Патопсихологія»; «Основи дитячої психотерапії». Упорядковано комплекс психодіагностичного та психокорекційного інструментарію з проблеми діагностики та психокорекції страхів відповідно до вікової періодизації.